czwartek, 31 marca 2011

Choc Crunchies

Gdy w 15 minut powstaje coś tak smacznego humor od razu się poprawia. To połączenie czekolady, kakao i chrupiących ciastek digestive baaardzo wciąga ;) Szczerze polecam! 



 
Czas przygotowania: 15 minut + 30 minut chłodzenia
Ilość porcji: 10-12

Składniki (dla formy 18 cm):
  • 200 g ciastek digestive
  • 100g masła
  • 3 łyżki miodu
  • 2 łyżki kakao
  • 50 g rodzynek (opcjonalnie, ja nie dodałam)
  • 100g czekolady

Przygotowanie:

Wysmarować masłem tortownicę. 

Zmiażdżyć ciastka w wytrzymałym woreczku drewnianym wałkiem. 

Wymieszać masło i miód w garneczku. Wmieszać kakao i kawałki ciastek. 

Przełożyć do tortownicy i wygładzić. 

Rozpuścić czekoladę w kąpieli wodnej i posmarować wierzch. Chłodzić ok. 30 min.

Przechowywać do tygodnia w folii aluminiowej. 

Łatwe, prawda? :) 
 

2 komentarze:

  1. Doskonały przepis dla kogoś, kto uwielbia słodycze, a nie jest mistrzem wypieków - czyli na przykład dla mnie. ;) Dzisiaj go wypróbowałam i jestem bardzo zadowolona. Następnym razem chyba zrobię więcej masy, bo (moim zdaniem) było za dużo smaku ciastek, ale to jedynie kwestia gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Bardzo fajny blog, podoba mi się tutaj:) a przepis cudowny w swej prostocie i bogactwie smaku:)

    OdpowiedzUsuń