czwartek, 26 kwietnia 2012

Smoothie bananowo-porzeczkowy

Czasem, gdy dopada mnie ochota na coś słodkiego, a nie chcę żeby była to niezdrowa przekąska wybieram proste, domowe rozwiązanie - koktajl!

Słodki. Smaczny. Zdrowy.

Moje ulubione to te, na bazie banana, który nadaje charakterystycznej słodyczy i syci na długo. Składniki możemy dowolnie modyfikować w zależności od upodobań.

Inspiracja z uroczego bloga Smakocie i Łakołyki :)




Składniki:

  • 1 dojrzały banan
  • 2/3 szklanki czarnej porzeczki
  • 1/2-2-3 szklanki mleka (w zależności od upodobań, ja dałam 1/2)
  • ewentualnie łyżeczka miodu do smaku


Owoce rozdrobnić blenderem, dodać mleko i miód i dalej miksować. 


Smacznego! :)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam czarną porzeczkę. Pyszny koktajl!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie kwaskowy smak porzeczek. Taki koktajl z rana postawilby mnie na nogi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny przepis, chociaż mleko zastąpiłbym jogurtem / kefirem - sfermentowana laktoza / kazeina jest lepiej przyswajana przez organizm człowieka.

    OdpowiedzUsuń